top of page

Foglalási szabályzat és útmutató

Az oldalon használt Wix Bookings egy online időpontfoglaló rendszer, amely megkönnyíti, hogy gyorsan és kényelmesen lefoglald a kívánt a coaching időpontunk a weboldalon keresztül. A szabályzat után olvasható útmutató lépésről lépésre videókon keresztül bemutatja, hogyan tudsz foglalni és hogyan tudod kezelni a foglalásaidat.

De először is olvasd el a foglalási szabályzatot:

FlowNova Coaching – Foglalási Szabályzat


1. Időpontfoglalás módja

  • Első ingyenes konzultáció esetén kizárólag a FlowNova Coaching hivatalos online foglalási rendszerén keresztül: https://flownovacoaching.hu

  • Szerződött ügyfeleim számára: A coaching ülések időpontját a Megbízó (ügyfél, kliens) és a Megbízott (coach) minden esetben közösen egyeztetik. Az ülések tervezése lehetőség szerint előre, legalább egy alkalommal történik, általában a megelőző ülés végén.

    • Időpontfoglalás lehetséges:

      • Személyes egyeztetéssel az ülés végén

      • E-mailben történő egyeztetéssel

      • A FlowNova Coaching hivatalos online foglalási rendszerén keresztül: https://flownovacoaching.hu
         

2. Foglalás megerősítése
A lefoglalt időpont csak akkor tekinthető véglegesnek, ha azt a Megbízott (coach) visszaigazolta (írásban vagy a foglalási rendszeren keresztül).

3. Díjfizetés és foglalás érvényessége

  • Csomagajánlat esetén a Megbízó a teljes csomag díját a szerződéskötéskor előre fizeti meg (de nem a weboldalon keresztül). Az előre fizetett csomag csak a díj teljes beérkezése után tekinthető véglegesen lefoglalt és érvényesített időpont-sorozatnak.

  • Alkalmankénti fizetés esetén a díj minden egyes ülés után fizetendő, a választott fizetési mód (készpénz, azonnali átutalás) szerint.

4. Foglalások módosítása, lemondása
Az időpontmódosításra és lemondásra a Lemondási Szabályzatban foglaltak érvényesek.

5. Késedelmes érkezés
Ha a Megbízó késve érkezik, az ülés időtartama nem hosszabbodik meg. Az ülés a lefoglalt időpont szerint ér véget.

6. Rendkívüli körülmények
Vis maior, baleset vagy betegség esetén mindkét fél köteles egymást a lehető leghamarabb értesíteni, és új időpontot egyeztetni.

A foglalással a Megbízó elfogadja a FlowNova Coaching mindenkori foglalási és lemondási szabályzatát.

További részleteket a coaching szerződésben olvashatsz.

Hogyan foglalj időpontot?

01

Ingyenes online konzultáció

Nyisd meg az oldalamat.
Kattints a menüben megjelenő "Ingyenes konzultáció" gombra, ahogy a videón is megtekintheted.

02

Szerződött ügyfeleim számára

Ahogy a videón is látod, válaszd ki a "Szolgáltatások" menüpontot, böngészd át a lehetőségeket és válaszd ki azt, amire foglalni szeretnél a "Foglalás kérése" gombra kattintva.

03

Válassz időpontot

Ahogy a bal oldalon lévő videón is látod, egy naptár jelenik meg, ahol láthatod a szabad időpontokat. válaszd ki a napot és az időpontot, majd ellenőrzid le a megjelenő részleteket és ha mindent rendben találtál, akkor kattints a "Foglalás kérése" gombra.

04

Add meg az adataidat és erősítsd meg a foglalási szándékod

A videón látható módon add meg az adataidat (név, e-mail cím, telefonszám) vagy amennyiben már regisztráltál akkor jelentkezz be, hogy a rendszer kitölthesse ezeket az adatokat.

Az adatok megadása után kattints a "Foglalás kérése" gombra. Ha mindent megfelelően megadtál, akkor egy visszaigazoló oldal fog megjelenni, ahogy a videón is látható.
 

Fontosak az alábbiak:

  • Ekkor még nincs megerősítve a foglalásod, csupán az volt sikeres, hogy a foglalási kérésedet sikeresen küldted be az adott nap, adott időpontjára.

  • Ahogy látszik a foglalásban áttekinthető a szolgáltatás ára, de a foglaláskor a rendszeren keresztül 0 Ft fizetendő minden esetben. A fizetési módokról és feltételekről az oldal tetején található foglalási szabályzatban, illetve a coaching szerződésben olvashatsz többet!

Coaching fizetési módok – FlowNova Coaching

05

Fizetés (nem ekkor történik)

Egy külön pontban is kiemelem, hogy a foglalási rendszer csak és kizárólag időpontfoglalásra szolgál, a választott szolgáltatás költségének kiegyenlítése a rendszertől függetlenül a fentebb foglalási szabályzatban, valamint a coaching szerződésben szereplő módokon történik.

06

Foglalás kérés e-mailes visszaigazolása

A 4. pont kapcsolt videó végén látható a foglalási folyamat végén a rendszertől kapott foglalási igény megerősítés oldal. Ezt követően a megadott e-mail címre is érkezik egy visszaigazolás (ezt látható a jobboldali videón) a foglalás adataival és a választott szolgáltatással. Ez a visszaigazolás továbbra is csak azt igazolja, hogy a foglalási kérés sikeresen megérkezett hozzám, de még nem a foglalt nap, időpont és szolgáltatás megerősítésére szolgál, azt majd egy következő e-mailben érkezik az általam történt manuális megerősítés után.

07

Foglalás tényleges megerősítése e-mailben

Miután megkaptam a foglalási kérést és azt a rendszerben manuálisan is elfogadom, akkor újabb e-mail érkezik a foglalásnál használt e-mail címre, amely a foglalás megerősítéséről tájékoztat (a csatolt videón ez látható). A megerősítésről szóló e-mailhez egy naptárbejegyzés is kapcsolódik, amelynek elfogadásával a használt naptáradban is megjelenik az időpont, amit megnyitva jelenik meg az automatikusan számodra generált Zoom link is, amennyiben online konzultációt választottál. Ennek a folyamatát is meg tudod tekinteni az ehhez a ponthoz csatolt videón.

Amennyiben valamiért visszautasításra került a foglalási kérésed, arról is e-mailt kapsz, ami a visszautasításról tájékoztat, valamint jelzem, hogy az esetleges visszautasításnak mi az oka.

08

Foglalás kezelése

Amennyiben valamiért le kell mondanod az előre lefoglalt időpontot, akkor azt a lemondási szabályzatban szereplő feltételek mellett megteheted. Amennyiben már regisztráltál, akkor az oldalra bejelentkezve a saját fiókodban a "Foglalásaim" tabfülön a videóban is szereplő módon meg tudod tenni. 

Amennyiben még nem regisztráltál akkor a videó végigvezet a regisztráció folyamatán és utána ugyanúgy a "Foglalásaim" menüpontban tudod lemondani az alkalmat. Fontos, hogy a regisztráció során ugyanazt az e-mailt használd, amit még nem regisztrált felhasználóként az időpontfoglaláskor használtál, mert a rendszer így fogja tudni beazonosítani a foglalásodat és a regisztrált fiókodhoz rendelni, hogy kezelni tudd.

bottom of page